Sko fetisch???

Har börjat fundera på om jag har en sjuk läggning till skor??? Vart inne i stan och fika med Mia idag och självklart tog vi en snabb vända inne i nordstaden oxå. Hon ska för övrigt på dejt ikväll och behövde nya örhängen...LYCKA TILL IKVÄLL MIA!!!Vi började med att avverka det som var ett måste...sen började min sjuka dragning in till ALLA skoaffärer!Det var allt mellan höga, låga, fina och gympa skor som jag drogs till. Jag vet nu iaf vad vårens skor kommer att bli!Ska dumpa klackarna och mysa runt i snygga vita skor i vår! Efter att vi varit i alla affären var jag fortfarande inte mättad på att kolla och känna...(nästan att jag luktar oxå!HAHA)Men klockan blev mycket och vi  begav  oss hem åt. Mia hade mycket att stå i inför dejten ikväll. Så hon hem och fixa och sola och jag raka vägen in i nästa köpcenter! Samma visa där...skor, skor, skor överallt! men jag har även sett massa nya fina kläder oxå idag. Nu längtar jag tills att jag får lön!Kan det vara solen som gjort att man nästan får vårkänslor nu??? Känner mig faktiskt mycket gladare nu än vad jag gjort dom senaste dagarna=)Hoppas det håller i sig nu bara...

Nu har jag tänkt när orken fortfarande finns att tvätta mina vardagsrums fönster. Jätte tråkigt,men tyvärr ett måste då man kappt ser in eller ut snart!Sen blir det mer att plocka iordning, vika ihop kläder som ligger överallt( ja jag är en sån som kan ta av mig där jag står).Så idag bjuder dagen mest på att plocka och dona. Skönt det med. På med bra musik...sen e det bara att köra.

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

så du köpte inga skor då ?

du och jag är ganska lika när det gäller skor

ÄLSKAR skor ! Kram

2009-02-17 @ 18:37:22
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä det blev inga skor idag...måste välja dessvärre...skulle bli mycket dyrt om jag skulle köpa ALLA snygga jag såg idag...men lutar åt ett par skit snygga nike jag såg;)!



/Linda

2009-02-17 @ 19:40:12
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0