Stockholm!

Äntligen e det snart dax att sätta sig på tåget och åka upp till huvudstaden!Längtar så jag håller på att dö. Ska bli så skönt att komma bort och få lite miljöombyte. Kan behövas nu känner jag. Jag har kört fast lite i min packning bara. Väskan har jag fått fram iaf. Jag tycker verkligen inte om att behöva planera i förväg vad jag ska ha på mig. Så nu vet jag inte alls vad min väska ska innehålla för kul. Pratade med Emma tidigare idag då jag behövde veta lite vad dom har för väder och om jag skulle packa ner något speciellt. till svar fick jag att isen håller på att smälta och att dom har regn. Kul när vi i gbg har solsken. Träningskläder skulle jag oxå ta med mig då hon har fixat gratis biljetter till sats. Skönt att veta att man kommer kunna träna lite på sin semester. Sen sa hon oxå något kul. hon har världens bästa minne verkligen. Hon avrådde mig till att denna gången behöver jag inte ta med mig en hel väska full med skor!HAHA...hade faktiskt glömt av att när jag var där i somras så hade jag nog med mig 7-8 par skor. Jag köpte dessutom 2 par när jag var där. Kunde inte bestämma för vilka jag tyckte bäst om. Så då fick det bli båda.

Varför har man alltid en massa att fixa innan man ska iväg? Jag har ju vetat om min resa hur länge som helst nu och ändå sitter man här i sista stund och har en MASSA MÅSTEN  som ska göras! Blir så trött på mig själv. Är nog ingen vidare bra planerare!

Nä nu får jag lägga på ett kol om jag någonsin ska bli klar med allt

Kramar
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Glöm inta att packa ner varma kläder så tar du en sväng förbi Orsa i slutet på veckan och hälsar på mig ;) haha



ha de gött i sthlm Puss o kram

2009-02-08 @ 20:03:47
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0