Tigerkaka och mycket annat=)

Hej hej alla!
Idag är det onsdag och halva vår tid i stockholms visit har gått. Igår tisdag var vi och tränade något som kallas SATS dans. 11 låtar med olika dansstilar! Jag såg nog mer ut som en flaxande fågel som precis lärt sig flyga...men kul var det iaf. Efter det så skulle Emma göra ett besök hos frisören och återställa sitt hår som just då såg ut som en tigerkaka. Hon ville här om kvällen ha hjälp med tråkig utväxt. Hon frågade om jag kunde hjälpa henne att få i medlet i håret. Sagt och gjort. resultatet blev att vi satt hela kvällen och vek oss av skratt. Fanns lixom inget stopp på våra skratt. Hur som helst...Emma gick till frisören och jag och William tog med oss hennes lilla kille på 7 månader för att äta lite lunch...gladare kille än Emmas son får man leta efter. Han låg mest och tittade på mig och william...Sen sov han. Då passade jag och william på att ta en promenad längs Hornsgatan ner till Mariatorget där wille sprang och lekte av sig i en park. Sen gick vi alla och hämtade Emmas andra  son som  var på dagis för att sen snabbt hem och börja med middagen. Blev en jätte god lasagne. klockan tickade på, och barnen gick och la sig...Nu skulle det bli en trevlig tjejkväll med goda ostar och en liten vinprovning...Så himla mysiga tjejer som var här!Klockan blev 23 och de sista gick hem, då var det snabbröj på lite disk...sen ringde iaf min sov klocka.

Idag ska vi ut till något som heter Nacka forum...Ett köpcentrum som skulle kunna jämföras med Allum. Vem vet kanske hittar man något kul att köpa. Emma ska iaf kolla på någon trevlig "Alla hjärtansdag present" till sin man...tänk om jag också kunde få göra det...alltså inte köpa till Emmas man utan min egna!

Nu blir det god fruk

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kanske hittar ett par skor Linda ;)

haha :)

kramar

2009-02-11 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0