OMG...hur tänkte jag där!

Nu är det snart dax att bege sig till centralen. Tåget går 12:25 och är hemma kl 18:53...har nu lärt mig att man ska kolla restiden innan man bokar. Vet inte alls vad jag tänkte på när jag bokade. Såg ju bara ett tåg som passade när vi skulle åka hem. Bokade det och sen när jag fick min bokningsbekräftelse såg jag till min förvåning att restiden är närmare 6.5 timmar!!!OMG !!!vad tänkte jag där!Ja ja så kan det gå.

Jag har haft en underbar vecka i stockholm.Sitter nästan redan och planerar för nästa resa hit. Finns inget så underbart att få komma huvudstaden. Det har varit fullt med mycket stoj och bus,men det finns mycket charm i det  med. Idag fredag var det första morgonen jag var först uppe. Emma fick sig för en gångskull denna veckan lite sovmorgon. Barnen har denna morgonen lekt som det vore deras sista dag. Har lagt alla täcken,kuddar och filtar i en stor hög.Springer och bara tjuter av glädje när dom sen ligger och kiknar av skratt i den mjuka högen. Kommer lägga upp en bild på denna kreaktion av hög mysfaktor.

Imorgon är det Alla hjärtans dag...det betyder att det är en dag som ska innehålla mycket kärlek. Tur att jag har min underbara son denna veckan, men han ska iof till sin pappa idag när vi kommit hem från Stockholm. Behöver komma hem och få ordning på saker och ting. Fast jag får ju tillbaka han imorgon igen. Så då blir det lördagsmys för hela slanten.

Nu ska jag duscha och sen ska vi äta lite innan vi påbörjar vår heldags resa hem till Göteborg!

Puss


Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Det var den längsta resa på denna sträcka jag hört talas om.. Tur att ni har en Dvd :)

2009-02-13 @ 19:02:34
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0