Snart hem och vill inte...

Nu börjar våran stockholms vistelse lida mot sitt slut...Känns alltid så jobbigt dagen innan hemfärd. Så idag har jag verkligen haft känslorna på svaj. Vill verkligen inte åka hem. Vad har jag egentligen att komma hem till?Har ju den jag älskar mest av allt i hela världen här hos mig. Visst familj och vänner finns ju i gbg,men saknaden efter HAN finns fortfarande. Finns viss ånger till ett speciellt samtal jag hade innan jag åkte. Som jag då skrev att risken till att förlora allt fanns. Kanske en dag inser man att det inte var mr right,men nu känns allt bara meningslöst. Lika bra att bara glömma och gå vidare. Radera allt som varit och är jobbigt. Kanske träffar jag rätt kille någon gång...Som verkligen vill dela sitt liv med mig.  

Har  nog insett att ALLA killar e lite av en player.Dom får en att bli kär och sen vill dom inget mer. Då kryper dom in i sitt skal igen. Förstå att man blir lite av förvirrad...söta ord och trevliga sms till ingen nytta!kanske att jag känner så här nu i.o.m att det är handlarnas dag nu på lördag...ja vad vet jag.,,

Emma tycker att jag borde flytta til Stockholm. Jag känner mig ju så hemma här. Allt känns så fantastiskt underbart att få vara här med Emma och hennes underbara vänner. Man blir verkligen uppskattad. Nä slut på depp och tråk. ikväll ska jag verkligen ta vara  på de få timmarna som är kvar innan vi sätter oss på tåget och åker "hem"!!!
 

Man ska aldrig säga aldrig...vem vet om jag springer på HAN när jag kliver av tåget imorgon kl 18:53.Då kanske GBG känns roligare igen

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

annars kanske du springer på mig :P

jag är i Göteborg nu , kom hit igår haha

bokade biljetter och åkte hem , ingen visste ngt så de blev en överraskning för alla :)

kramar

2009-02-12 @ 17:40:55
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du jossan...vi springer ju på varandra titt som tätt. Så det vet man ju aldrig!

/Linda

2009-02-12 @ 19:12:24
URL: http://http:/lindajorgensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0