Varför lyckas jag med allt?

Dagen igår började helt klart jätte bra. Sov till 9.30. Jag och Mia hade bestämt frukost dejt kl 11. Tidsoptimister som vi båda är ändrades tiden 3-4 ggr! Slutade med att vi sågs 12:45. In på ett mysigt fik och drack en god latte och åt en lika god panini. Satt och skvallrade om det mesta. Tiden gick och vi skiljdes åt...jag som jag skrev i förra inlägget tog mig en egen sväng in i  ett köpcentrum innan jag begav mig hemåt för att verkligen gå lös på städ här hemma! Fick någon långt bakom gömd kraft som heter duga!. Jag tvättade fönster, och stor städade hela lägenheten. Tvättade 3 maskiner med tvätt...Ja det kanske inte låter så blodigt,MEN när man då dessutom drar runt på dammsugaren och först drar ner en vas i golvet! PANK OCH KRASCH!!! Tusen bitar och splitter. Tur att jag redan hade dammsugaren i högsta hugg. Lite tråkigt  då jag tyckte om den vasen. Sen då till nästa missöde!CA 6 LITER VATTEN ÖVER HELA PARKETTEN!Hur många ggr har jag inte tänkt tanken vad som skulle hända om man lyckades vara så klantig? Nu har jag fått svar på det. Det bästa med sådana här missöden är när man på ett konstigt sätt kan skylla på andra=) Skickade iväg ett sms till mr hemlig och skrev..."Ditt fel alltihopa=)Tänker på dig och välter skurhinken full med vatten över hela parketten i vardags rummet.Har ju haft en sådan bra dag. Och avslutar med en katastrof:(" Så mitt råd till er alla som står och dagdrömmer under ett sådant prestations krävande uppgift!KONCENTRATION FÖR ALLT I VÄRLDEN...ÄVEN DEN BÄSTA LYCKAS UPPENBARLIGEN!

Kramar
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

typiskt att sånt ska hända när man är på topp med städningen ..

man ska koncentrera sig på en sak inte gå i andra tankar som du skrev ;)

Kram

2009-02-18 @ 19:34:29
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0