Äntligen över!!!

Redovisningen gick över förväntan, jag klarade det galant!!!Kände iof av mina skakande knän,men det får man kanske ta. Strax innan fick jag mycket pepptalk av mina kära arbetskollegor, men också en del fina sms och ett mycket bra telesamtal!Så nu är känslan i min kropp mycket skön och avslappnad.

Vi skulle gå ut och fira lite igår efter att vi var klara...sagt och gjort. Vi hamnade på Joe farellis och åt lite gott och drack aningen för mycket. Kanske vore det bättre om man vände på mat och alkoholintag. Fick väl sota för detta lite granna idag. Inte så att man var dålig på något sätt,men TRÖTT! Fast jag var ju iaf lite mer anständig att åka hem när jag kände att jag drabbats av någon promillehalt för mycket.Dom andra gick och svängde sina lurviga på nivås dansgolv...

Det var skönt idag när man vaknade att man visste att idag kunde vi bara sitta och lyssna på vad dom andra hade att presentera. Jag och en annan tjej som var med ute igår satt och nicka till. En annan som var lite för trött imorse satt och sminkade sig. Tur att vi satt långt upp så ingen kunde se oss. Så om jag skulle summera min dag idag så har den mest bestått av att sova och äta...

Nu blir det en underbar dusch och sen slappa framför tv:n
Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis får man lov att säga då. Tur du hade att det gick bra!

Synden straffar sig själv när det gäller alkohol ;)

Men kul har man nästan alltid :)



Kram kram

2009-01-29 @ 20:53:31
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0