Bad hair day!!!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att klippa skiten!Är så fruktansvärt trött på mitt hår nu. Kom dessutom att tänka på att jag INTE har klippt mig sen i juni! Topparna är så slitna att det liknar mer ett "svinto"!Så fredag kl 9:45 ska jag vara hos frisören. Hur jag ska klippa det har jag ingen aning om...men det kan bara bli bättre hoppas jag.

Om det inte vore så att jag jobbar helgen som kommer så hade halva veckan varit avklarad nu. känns lite trist,men måste ju göra 2 helger på 6 veckor. Lördag blir det iaf en liten utgång...ska träffa Anna mfl...Dom ska bowla först,men tror inite att jag kommer hinna med det då jag slutar kl 20 och ska hem och göra mig fin. Vi får se vad klockan blir när jag är klar. Nu får jag strax gå hem...

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag tycker att du ska klippa dig kort . typ en busig frisyr, fast inte för kort men som du haft innan ngn gång ;) haha ! jag vill oxå gå ut men här finns det ju bara knappt 2 ställen att gå ut på haha puss

2009-01-21 @ 21:07:06
Postat av: Anonym

Ja jag funderar faktiskt på att klippa det som förut...behålla längderna framtill och lite uppklippt baktill. Ja ja vi får se!Kanske klipper av allt för att garanterat få bort det slitna1

Kram

/LInda

2009-01-21 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0