Dagen i stora hela...

Kan inget annat säga om att denna dagen har varit super trots det dåliga vädret. Vaknade pigg och utvilad och kände med en gång att dagen kommer att bli riktigt bra. Kan bero på att jag sovit som en prinsessa inatt OCH att jag kunde ligga kvar i sängen och bara njuta av att jag INTE behövde gå upp med tuppen. Träningen gick så bra att jag har ökar vikter och fler upprepningar vad det gäller styrketräningen. Har även lagt till två muskelgrupper på mitt programm...mage och bröst! Hejja mig!!!jag hade dessutom mer  uthållighet vad det gäller konditionen. Hade hur mycket ork som helst idag. Så när jag gick från gymmet ikväll var jag riktigt nöjd. Hoppas bara att viljan och motivationen håller i sig.

Har inte riktigt hittat orken till att plocka ner julsakerna. Tar det imorgon då jag ändå börjar kl 14, hur skönt som helst. Kort dag imorgon...14-20 lagom arbetstid kan jag tycka. Just nu känns det som att livet rullar på ...känner mig glad jämt=)Bara han med stort H som saknas...kanske har man redan träffat han;)Eller så kommer han kanske att komma under 2009. Ja vad vet jag...som jag skrivit innan så e allt så komplicerat nu vad det gäller kärlek...bättre va det förr när man var liten. Då visste man med en gång. Allt var så problemfritt.

Till er alla som läser min blogg...jätte kul att kunna se en statistik som ökar för varje dag.Hoppas jag tillför något positivt och att ni lämnar sidan med ett leende=)Kan iof inte garantera att jag alltid skriver något positivt,men just nu känns allt så bra.

kramar om er alla
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0