underbar morgon=)

ja då var det måndag igen...ny vecka nya tag. Idag fick jag världens bästa start på min morgon. Kände med en gång att det här kommer bli en bra dag. Vaknade nog vid 9:30,men gick inte upp förens kl 10:30. Skönt när man bara kan ligga kvar och mysa under täcket, inte känna någon stress eller så. Satte på mitt morgon kaffe och njöt en stund i soffan innan jag skulle hämta William på dagis kl 11:30. Sen vart det hem och fixa lite lunch. William beställde pannkakor idag igen,men snäll mor som man är ställde jag mig genast vid spisen och börja steka med ett stort leende på mina läppar. Nu har vi lite mystid innan det är dax att bege sig till gymet. Idag blir det axlar och rygg. ska träna med Anna så vi lämnar  in William och filippa på barnpassning. Ska bli kul att se hur det funkar då det är första gången William ska med mig till gymet. Jag har ju lovat mig själv att inte skylla på att jag inte har tid för att träna.

Ikväll när William har somnat har jag tänk att få bort julsakerna. Nu tycker jag att det får räcka. vill ju inget annat än att ha underbara våren här och nu! finns nog inget mer underbart när man börjar se vår tecken ute...Det blir ljusare både på morgonen och kvällen. Man börjar nästan känna sig nykär när man tänker på hur snart våren är här=)Jag bara älskar det!Kanske låter det lite väl optimistiskt att redan säga att våren är påväg,men jag har känslan av att det kommer gå FORT!Eller så e det bara jag som har en fantasikt bra dag...ja ja skit i vilket. jag är NÖJD med mitt liv nu.

puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0