ensam mamma med 3 barn!!!

snart stämplar jag ut och går på ledigt...eller ledig och ledig vet jag ju inte. Ska ha syrrans båda barn hemma ikväll tills imorgon. Så det blir nog en fredagkväll med mycket bus,men hoppas också på massa mys. Har lovat William att vi ska göra hemmagjord pizza idag. Han ville så gärna bjuda på det när kusinerna skulle komma på besök.Och vad gör man inte för sina små stjärnskott???hoppas på att dom kommer isäng någorlunda så där bra tid...vill ju bara fortsätta på min bok. Hade gärna läst mer igår kväll,men när man börjar se bokstäverna i cirklar tycker jag ändå att det är dax att stänga igen och släcka lampan. Den är så otroligt spännande nu!!!

Har börjat få lite känningar i halsen och även börjat nysa en massa idag på jobbet. Hoppas nu för allt i världen att jag inte blir förkyld. Har ingen lust med det alls.Jag vill ju ha en helg med massa ork. Ja ja vi får se hur detta slutar. Ska väl kanske inte gnälla då jag aldrig är sjuk. Så vad gör lite nästäppa då???Det finns ju nässpray och panodil om man skulle må allt för dåligt!
Nä nu ska jag strax stämpla ut. Ha en jätte bra helg. Det ska jag hoppas på att få iaf

KRAM
/Linda


Kommentarer
Postat av: josefin

ha så mysigt med alla barnen

2009-01-30 @ 16:51:09
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/
Postat av: Jossan

riktig mys kväll då :)

hoppas att ni får det trevligt

puss och kram

2009-01-30 @ 22:24:21
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0