Fredag och ledig helg!

Japp nu var det fredag igen. Fick mitt nya schema och fick se att jag är ledig nu på måndag oxå! Så nu har jag snart 3 dagars ledig. Vaknade  utvilad som bara den imorse. Nästan så att jag hoppade ur sängen och gav spegeln en morgon puss=)känner att det ska bli riktigt skönt nu med en ledig helg...får se vad den har att erbjuda. Ikväll kommer Jessica och johan hem till mig och William. Ska bli trevligt att träffa dom då jag inte träffat Jessica sen i somras. Annars finns det inte mycket planerat. Skulle ha tränat idag,men det får bli imorgon istället. Hemskt att säga att jag inte hinner det idag, men jag måste hem och greja lite och laga mat innan dom kommer. Någon som har ett gott middags förslag?Nu vankas det frukost här på jobbet. Ska bli gott då jag är dö hungrig!Såg att vi fått upp en chokladkaka med cocos på...den ska jag allt ta en bit på oxå;)Måste ju gotta till det nu när det är fredag och allt.
/Linda

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej Gummi!

Att du inte vet vem cornelis är verkar oroväckande... Jaja då har du mycket att uppleva i framtiden;)

Har du tid att Blogga på arbetstid.. Jaja det kanske e något jag ska tänka på vid nästa schemaläggning - att planera bloggtid för mina arbetskamrater, hihihi. Har ni det schemalagt redan???

Iofs så har VI inga raster på min arbetsplats - vårt fackombud kämpar sååå för våra raster som ingen vill ha...

Hoppas att kakan var god!



Kramis

2009-01-16 @ 23:38:24
Postat av: Linda...

Klart att jag vet vem cornelis e !!!Jag om någon vet väl det!.Vad det handlar om min blogg tid på arbets tid;) så handlar det om att jag jobbar faktiskt bättre när jag skrivit av mig=)Den du!!!Hoppas inte chefen läser detta...hihih..



Kramar om dig Jennie

/Linda

2009-01-17 @ 00:09:57
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Cool bild! Blev sugen på jordgubbar nu (A)

Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar; www.ChicFlia.blogg.se

2009-01-17 @ 15:40:58
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Linda...

Hej Sofia...

Ja visst e den härlig!Man blir verkligen jätte sugen på sommar och sol dessutom=)



Kram

Linda

2009-01-17 @ 15:47:14
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0