Helg

Ja nu är helgen snart kommen som för många betyder LEDIGT!,men för en annan som jobbar inom vården betyder JOBB. Jobbar kväll idag, 8-20 imorgon lördag och 12-21:15 på sön...men sen är jag ju faktiskt ledig mån,tis=)Helgen bjuder ändå på lite festligheter. Ska ju ut en sväng imorgon efter jobbet. Det är ju något att se fram emot.Mitt problen är bara VAD SKA JAG HA PÅ MIG!Tycker aldrig att man har kläder...men men jag får väl rota fram någon gammal trasa. Då jag inte vet vart vi ska gå är det alltid svårt att hitta rätt kläder...Är det coctail klänning,kjol eller byxor som gäller?Tror iof att ALLA tjejer står inför samma problem innan utgång.Eller???Nu ska jag dricka en god kopp kaffe innan jag ska till jobbet

Ha en bra helg
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Helg ? vad är det för något , så känner jag med! Inom kock yrket så vet man ju knappt vad rast är för något :)

Men man får skylla sig själv , man väljer ju själv vad man vill jobba med :)



Det där med kläder och utgång känner jag till , har problem varje gång. Känns som att man ALDRIG vet vad man ska ta på sig



ha en bra dag ! puss och kram ses på stan

2009-01-23 @ 13:13:05
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0