Helt slut

Vaknade idag vid 8 tiden...gick upp och fixade mig en ordentlig frukost.Havregrynsgröt,ägg ,juice och kaffe såklart. Fixade lite och sen fick jag rusa iväg på cykeln. Hade bestämt träff med Victor kl 10 på gymet. Vi började med att springa lite lätt på löpbandet för att värma upp lite,men iom att jag hade cyklat var jag rätt uppvärmd. Sen la Victor upp ett program till mig med 4 olika styrke övningar. Jag som e så svag började med väldigt lätta vikter. Vill ju inte ta ut mig första passet. Vi har idag alltså koncentrerat oss på axlar och rygg mestadels.kändes verkligen att man inte tränat på hundra år. Men nu e det hur skönt som helst. Äntligen har man fått tillbaka tränings gnistan=)Vi höll väl på med styrka i ca 1 timma. Avslutade med 15 min på bandet...sen var jag död!!!!Fick bli en solning för att komma ner i varv och känna att jag faktiskt levde.Det var länge sen jag kände mig så här nyttig. Nu blir det lite vila innan jag ska hämta min lilla kille.

kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0