Idag e dagen D

Ja just det! Idag ska jag äntligen sticka förbi sportlife innan jobbet. Nu ska det äntligen bli dax. Vill även tacka Victor som ska hjälpa mig komma igång...TACK Victor...stor eloge till dig!!!Inte för att jag e något hopplöst fall,men alltid skönt när man har någon som sparkar en i baken så man kommer igång. För e det något som är svårt så är det just det att komma ur sköna soffan. Jag lovar att skriva hur han hjälpte mig till bra träning. Nu undrar ni då såklart vem e Victor!??Victor är en jobbarkompis till  mig som e jätte duktig på vad det gäller det där med träning.Vem vet kanske kan jag hjälpa han att även komma ut och springa lite...han vill se mig plågas och svettas...jag säger bara det!Pay back time;)!!!


Kallt ute idag me.Sitter nu här och undrar om man vågar sig på cykeln idag ändå. Det är ju så skönt att komma hem fort när man slutat jobba. Men vill ju inte riskera livet för att komma hem 10min tidigare. Finns ju ändå ingen som väntar här hemma på mig:(Det som är skönt när man promenerar hem är ju just det att man får tid att tänka och fundera...Vilket jag älskar att göra.Sen känns det som att man får mer frisk luft än när man cyklar. Ja ja jag får väl gå ut och göra ett halkprov;)!igår höll jag på att trilla ett par ggr.

Nu när det gäller halka kom jag och tänka på den filmen sällskapsresan när dom är i fjällen.hahaha...läkaren går ut och känner på snön för att se hur mycket gips man ska ta fram...undra om kirurgen på sahlgrenska gör samma sak...hihi

Igår var en bra dag på jobbet. Hoppas denna dag blir lika bra

kram på er alla där ute i kylan. Nu ska jag dricka en varm och god kopp kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0