Imorgon gäller det!!!

ja då var snart dagen D här. vi ska imorgon onsdag redovisa vårt år där vi arbetat med ett genombrotts projekt. Jag har här hemma idag gått runt och pratat för mig själv. Försöker öva på det jag ska säga...usch jätte jobbigt det här! Jag vet att jag inte har problem med att prata...det jobbiga är om man skulle komma av sig och sen inte hitta orden!Ja ja skulle det hända kan jag ju alltid dra ett skämt vilket jag är ännu sämre på då jag aldrig kan hålla mig för skratt när jag berättar något roligt.Jag lovar att berätta hur det gått. Kvällen bjuder iaf på lite festligheter imorgon efter att vi är klara. Vart vi ska eller hitta på e lite oklart fortfarande,men det löser sig alltid.Kan vara mycket trevligt att fira lite att vi äntligen är klara. Klockan är inte mer än 19:32 men funderar skarpt på att gå och lägga mig. Har haft världens huvudvärk sen igår kväll!!!Så nu är jag trött på att ha ont...kanske får jag den där förkylningen som jag igår kväll sa till en person att jag åkt på!Ni vet en sådan där  helt plötslig nästäppa!Känner mig ju lite små sänkt...Eller så kanske det bara är en grå och tråkig tid vi är i nu...ja vad vet jag. Vore ju konstigt om man alltid var sprudlande glad.

Ha det gott
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag önskar dig verkligen lycka till imorgon då!

Hoppas att alla tipsen du fått från oss alla hjälper dig imorgon då :)

Klä av publiken hahah

Sov så gott när du lägger dig med



Puss o kram

2009-01-27 @ 21:04:07
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Känns bra med de tipsen jag fått!Ja jag ska verkligen klä av publiken genom att fokusera blicken;)

Har dessutom tänkt att jag river av värsta spontana snacket...jobbigt bara om jag kommer av mig iom att det är jag som presenterar vårt team! Men å andra sidan har jag gjort mitt efter det.



Kram

/Linda

2009-01-27 @ 21:15:04
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0