Lördag och jobbar:(

Det borde vara förbjudet att jobba under helgerna. Tycker det känns så orättvist,men det är ju iof skönt att man får vara ledig mitt i veckan istället. Ja ja ingen ide att gnälla...lika bra att bara bita ihop. Jag slutar ju trots allt snart. Kl 21:15 får jag gå hem. Då hade jag tänkt mig att snabbt cykla hem...hoppa in i duschen och sen sjunka ner gott i soffan (De som suttit i min soffa vet att den e helt underbart mjuk)Sen ska jag fortsätta läsa min bok. Jag har precis börjat läsa Magdalena Graffs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"Den är jätte hemsk. Tänk egentligen hur många kvinnor det finns där ute som blir slagna, kränkta både psykiskt och fysiskt. säkert finns det även män som får utstå hemska saker, men att det inte lyfts fram på samma sätt som kvinnomisshandel. Ja idag vart det inte ett så jätte positivt inlägg,men allt behöver ju i låta så glatt och hurtigt.Nä nu får jag allt sätta igång och jobba lite.

Kramar
Linda


magdalenagraaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0