Lördag och utgång=)

Så nu har jag varit på en välbehövlig rast. Har sovit en timma. Helt underbart då jag sovit jätte dåligt inatt. William vaknade med fruktansvärt jobbig hosta. Han var med mig här på jobbet under förmiddagen.Han charmade verkligen var ända en. Han är bäst. Strax innan kl 13 kom hans pappa och hämtade honom. Utgång ikväll då...om jag ska följa vad min kropp säger så skriker den STANNA HEMMA!Men sånt kan ju ändras när man kommer hem och sätter på lite bra musik. Vet ju fortfarande inte ens vad jag ska ta på mig. Men sånt löser sig alltid i sista stund.Ska jobba på lite här nu så klockan går.

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas att du fick det kul ute då. jag fick mig en liten orsa utgång iaf. Vart ner på bowlingen och spelade en omgång sen gick ut på orsas enda uteställe haha! puss och godnatt

2009-01-25 @ 03:24:15
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0