Lycklig!!!

Vem blir inte lycklig av att shoppa???Var på frölunda torg idag och stötte på mamma som hade varit och klippt sig. Mamma du blev jätte fin i håret:). Vi bestämde oss för att ta en fika...sagt och gjort satt vi och avnjöt vår första semla och drack en god kopp kaffe. Sen efter det skulle jag hälsa på min mormor,men smet in på Rut mfl och såg att dom hade sänkt en jacka som jag varit och tittat på ett par gånger med 300 kronor!Vem kan då motstå att köpa den?Sagt och gjort...jag slog till. Så nu e jag väldens lyckligaste tjej!

Nu ska jag bli ännu gladare och få ett rent hem. Har tänkt att städa av lite här. Trots grått och tråkigt väder känner jag att humöret är på topp!. Shit vad klyschigt  det lät, men har haft många bra dagar nu den senaste tiden...vad det beror på kan jag faktiskt inte förklara.

Kramar
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kan få komma och hälsa på mig i Orsa och städa lite med :) hahaha ! kramar

2009-01-20 @ 21:49:31
Postat av: Linda

Ja det kanske jag skulle kunna,men den resa som är planerad just nu är till stockholm!Längtar till denna underbara stad



/Linda

2009-01-21 @ 09:31:25
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0