Mitt besök

Nu börjar fredagen lida mot sitt slut...vad e då bättre än att spela lite winnerbäck ur högtalarna=)Så skönt att koppla av till hans musik. Jessica och johan var här ikväll...Jätte trevligt.Och du JOHAN!!! du e en mycket trevlig kille. Hoppas jag snart får komma på bröllop!Du och Jessica är bara för söta ihop.Hoppas jag träffar någon snart som uppskattar mig lika mycket.Det är svårt det där med kärleken...man kan känna något för någon,men hur och när vet man att det är besvarat?Någon som har ett bra förslag?
Lägger här upp en bild på mina söta vänner Jessica och Johan

kramar
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja du, Linda...kärleken kommer när man minst anar det ;)

man får ju hoppas på det bästa och se allting positivt så löser sig det till slut :)

kram kram

2009-01-17 @ 10:33:59
Postat av: Linda

Ja den gör väl det:)

/Linda

2009-01-17 @ 15:15:59
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0