Narkolepsi!

Dagen har i stora hela varit mycket bra.Sovit som en prinsessa, gick upp utan problem imorse då klockan ringde.(Eller visst lite trött var jag väl,kändes som att kudden satt kvar på kinden.) Stack till jobbet faktiskt med ett litet leende på läpparna. Hela dagen har rullat på bra. Gick från jobbet vid 15:15 då jag snabbt som bara den styrde raka vägen till dagis för att hämta lilleman. Sen när vi kom hem hände något...jag blev så fruktansvärt trött och frusen efter att vi ätit middag. Det var då bara att krypa ner i soffan med en gosig filt. William gottade ner sig han oxå och somnade precis när bolibompa börjat. Då var klockan kanske bara 18:10...kl är nu 21:03 och han sover fortfarande lika gott. Det som då hände var att helt plötsligt vaknar jag på soffan 19:45!!!Kul jag har ju nästan sovit bort hela kvällen. Jag har alltså sovit på soffan i ca 1.5 tim och känner mig fortfarande jätte trött...Kanske håller man på att bli sjuk?hoppas inte det bara.Vill inte!!!

Men ska nog gå och lägga mig i ordentlig tid ikväll då jag ska se över min pension imorgon...haha 27 år och ska på sitt första pensions möte på banken. Sen blir det att jobba med vårat projekt som vi håller på med på jobbet. Ska sätta ihop vår presentation. Blir ju jätte nervös bara jag tänker på det. Någon som kanske har något bra tips när man ska gå upp på en scen för att slippa scenskräck???

/LInda
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej Snygging , vad händer för kul til helgen ??

2009-01-21 @ 21:47:15
Postat av: Linda

Hej Mattias!

Tack så hemskt mycket för komplimangen.Till helgen ska jag jobba,men även klämma in en liten utgång på lördag kväll med några goda vänner



Kram

/Linda

2009-01-21 @ 21:51:21
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Michael Merikan

Ett tips är - föreställ dig att alla som sitter i publiken är nakna. Då fungerar det mkt bättre, jag lovar. Påläst är också ett bra tips men inte lika roligt. En kvinna som du har många attribut.

2009-01-21 @ 21:58:09
Postat av: Linda

Ja jag har hört talas om den med se dom som nakna,men blir man inte mer generad och full i skratt om man ser 300 nakna människor som tittar på mig???



/Linda

2009-01-21 @ 22:03:30
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tips är att vara påläst , men om du kommer bort dig så skoja gärna till det fast på ett bra sätt. Dra inte bara massa fakta eller liknande i punktformer för det är tråkigt att lyssna på. Öva gärna på din presentation innan , framför spegeln , i duschen. Be någon annan att lyssna på dig en gång innan och låt den/dom ge ris och ros! :)

Glöm inte stöd ord eller stöd punkter

Det var väl allt jag kom på nu

Jag vet själv hur det känns , men när man väl gått upp och börjar prata så brukar det alltid bli bra. Du är ju ganska duktig på att prata annars och är väl inte så blyg så tänk att det är en kompis eller nåt sånt. Fokusera blicken med , och tänk på att du behöver inte titta in i ögonen på alla , du kan kolla på munnen eller pannan för dom ser ändå inte vart du kollar , dom uppfattar det som att du tittar dem i ögonen :)



Puss och Kram ses på stan !

2009-01-21 @ 23:52:00
Postat av: Linda

Tack så jätte mycket Jossan! Det är ju ett så bra exempel. Så om jag lägger ihop ditt och Michael Merikans goda råd så är det lika med att jag ska klä av publiken genom att fokusera blicken!

haha...

ja det kommer säkert gå jätte bra.

kram

/Linda

2009-01-22 @ 07:42:06
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Kan du inte visa mer bilder på dig, du e sååå snygg:-)Pussss

2009-01-22 @ 10:46:36
Postat av: Linda

Hej Marcus!

Jag måste ju såklart säga tack så mycket för det inlägget! klart att man blir glad över att få höra något så fint...Bilder säger du. Ja jag ska se över mitt bildarkiv



Kram

/Linda

2009-01-22 @ 13:57:17
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha ja du Linda , du är rolig du ! Klä av dom bara gör det ! ;)

Man får iaf önska dig lycka til :)

kram

2009-01-22 @ 16:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0