Nu e helgen över...

Jaha nu var alltså helgen snart över. Skönt att komma tillbaka till vardagen. Känns som man inte haft någon större koll på veckodagarna det senaste. Nu har jag varit ledig sen ons och det var ju då för mig fredag. Så vad det är för dag idag har man nästan ingen koll på. Tur att man har datum och veckodagarna på mobilen. Mina lediga dagar har iaf varit super sköna.Det som känns lite jobbigt just nu e att jag inte hittar mitt schema som gör att jag inte kan göra min veckoplanering. vill ju så gärna se när jag kan sätta igång med min träning. Vet iaf att jag ska besöka sportlife nu i veckan och fixa ett gymkort!Så underbart att äntligen hittat orken och motivatioen att få sätta igång igen. Tror att med lite träning skulle göra susen för mig,bli piggare och känna sig vältränad.Jag vill ju inte bli någon biff, men lite muskler på min kropp hade nog inte skadat. Nu ska jag slutföra mitt städ som jag började med i fredags. Hann och orkade inte dammsuga och tvätta golven då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0