Orka vänta!

Nä imorse fick jag nog. Ringde min frisör och frågade om jag inte kunde få komma idag istället. visst inga problem sa hon. Skönt att jag fick klippa mig idag istället. Bokade av mitt möte med banken...vi skulle ju ändå bara prata om min pension!känner att jag har ett par år kvar till den dagen. Helt plötsligt blev det lite stressigt här imorse. Hoppa snabbt in i duschen. Gjorde mig iordning.Tog fram kläder till William. Och sen iväg på cykeln och lämna på dagis och vidare till frölunda torg!Jag hann med 5 min:) Bra jobbat Linda!Så ikväll blir det till att färga mitt hår. Det kommer att bli mörkt!Jag trivs faktiskt idet. Svårt att se tillbaka att jag i grund och botten faktiskt är blond. Kanske får man ett infall någon gång och börjar blondera det eller nått!

Nä nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska hämta William på dagis.

Ha det gott
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du måste lägga upp en bild så vi får se hur ditt hår blev ! =)

Kram

2009-01-22 @ 16:24:45
Postat av: Linda

Jag ska se om jag inte kan göra det sen när det är nyfärgat oxå=)

Ha det gott

/Linda

2009-01-22 @ 16:40:38
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0