Sisjön

Nu har jag kommit hem efter en jätte mysig grillning i sisjön.Helt fantastiskt,men så fruktansvärt kallt. Till en början gick det väl bra,men sen när man började tappa känseln i fingrar och tår var det dax att bege sig hemåt...alla blev jätte glada förutom William som ALDRIG fryser!.Han ville vara kvar och gå på isen. Var faktiskt en hel del som åkte skridskor på isen. Ikväll blir det middag hemma hos mig. Syster med familj kommer och Ante med sina två barn kommer. Hans kära fru Camilla är tyvärr i stockholm under helgen. Jag älskar verkligen det där med att få hem folk och man äter middag ihop och bara umgås och har trevligt. Vad det blir för mat har jag ingen susning om...det är Marcus och Ante som står för den  melodin...spännande!Men jag har aldrig blivit besviken när dom har lagat mat tillsammans förut. Så jag kommer nog inte att bli det idag heller. Det ända som är lite jobbigt är att jag inte får vara med och laga. Men istället kan jag och syster få lite kvalitets tid och bara sitta ner och prata. Så nu innan alla kommer blir det ett varmt bad (så jag tinar upp)städa av lite snabbt och sen få in julsakerna i skåpet igen. Allt står just nu nämligen på köksbordet!

Ha en fantastisk bra dag

Kram
/frusen Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då önskar jag er en riktigt trevlig kväll och en smaklig måltid

Och glöm för guds skull inte av att hälsa allihop!

Jag saknar faktiskt sommarkvällarna uppe på Gräfsnäs med grillning och sprit ;)

Ha de nu bra i Gbg så hörs vi , för imon sticker jag iväg igen!

Puss å hej

2009-01-17 @ 16:35:56
Postat av: Anonym

Ja vem saknar inte det!!!Men snart e sommaren här igen. Och då J****R!hihi



ha det bäst uppe i orsa nu. Och ta hand om dig

kram

/Linda

2009-01-17 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0