SMS

Satt och hade liten sms duell med min sons far för en stundsen där vi planerar för fredagen. William ska vara hos pappa i helgen,men undrade om inte jag kunde hjälpa honom på fredag-lördag då han ska träffa sina vänner på kvällen. Snäll som jag är hjälper jag självklart till med att ha William. Så på fredag ska wille vara med mig på jobbet.Och även på lördag en stund. Hur som helst när vi e mitt uppe i vår duell kommer det ett väldigt svårtolkat sms...trodde Andreas skickade en länk eller något. Det stod Woodla.junkgravenktojukdom.bam.a Mitt i min förvirring skickade jag tillbaka och frågade vad det var för något...Då får jag ett svar där det stod William som skickade att han ville vara med dig på jobbet på fredag:) Ja dom ska lära sig i tid att sms:a ;)Jag bröt ialla fall ut i ett gapskratt...ja jag kanske har tråkig humor!Men jag bjuder på det.

Puss o kram
/Linda


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ne men det var det gulligaste ! när ska han få sin första telefon då ? haha pussar

2009-01-20 @ 21:53:11
Postat av: Linda

Ja du jossan...Börjar ju få lite ångest över att han bara blir äldre och äldre!Fem år nu i mars.Herre gud vad tiden går fort

kram

/Linda

2009-01-21 @ 09:29:45
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0