Snö

ja där ser man...då har snön kommit. Lite väl sent kan jag tycka. Snön kunde väl ändå ha kommit innan jul. Nu hade jag tänkt att ta ner julgardiner och ljusstakar,men känns fel när snön har landat i gbg, men om det är som det brukar kommer det nog att försvinna till ikväll. Kul för barnen iaf att få åka lite pulka. Idag är jag ledig så det kommer bli en sväng till gymet en snabbis. William kommer då att vara hos mormor och mysa en stund. Imorgon ska jag träna något som heter MRL( mage,rumpa,lår)Kan låta helt hysteriskt att träna 3 dagar i rad,men jag ska ju jobba i helgen och blir det ju ingen träning.Nu är jag iaf igång...det var ju mitt nyårslöfte=)Nu ska jag dricka en god kopp kaffe sen blir det de vanliga hushållssysslorna...bädda,diska och plocka undan!!!Kanske inte jätte roligt,men skönt när det är gjort


Ta nu på er ordentligt om ni ska ut i snön.Jag ska tydligen ut och åka pulka efter gymet. William ska träffa sin kompis filippa.Finns väl inget bättre än att stå i en pulkabacke och små huttra...burr

Kram
LInda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0