Stockholm

Nu vart det klart!Det blir stockholm v7 istället för sälen. Blir för krångligt att åka till sälen i år. Bestämde med min underbara vän Emma att vi kommer och hälsar på dom under sportlovs veckan...Längtar så mycket efter att få träffa dom alla. Stockholm ligger mig ju dessutom väldigt varmt om hjärtat. Har ju inte varit där sen i somras, så nu tyckte jag allt att det var dax. Vi kommer att vara där mån-fre då dom åker bort under helgen, men finns ju massa tid för aktiviterer och att hinna med tjejsnack när barnen sover...

Förövrigt har jag haft en jätte bra dag. Vaknade pigg och utvilad. kom till jobbet med ett stort leende!Kan ju faktiskt bero på att solen skiner idag=)Eller så kan det vara att det snart är helg igen och jag är ledig. Får besök imorgon kväll av min goda vän jessica. vi har inte träffats på jätte länge så det ska bli mysigt med lite tjejsnack och skvaller;)Innan hon kommer ska jag också hinna med min träning. Sen snabbt hem och fixa till något gott att äta...förslag någon?Har fått lite idetorka på vad det gäller att komma på goda maträtter.

Nu får jag sätta igång och göra nytta här på jobbet. annars kanske det blir sura miner. och det vill jag ju inte då jag har en sådan där toppen dag

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kom på besök med :) och din lägenhet var jättefin tycker jag! Förslag på mat - haha ni drog väl i er en pizza var kan jag tänka mig. Du skulle planerat det där bättre och lagat till en god middag för dom när dom kom på besök. Hoppas lilla William blev glad sen och att hans finger slutade blöda :)

Ha de gott och tack för att jag fick titta förbi

Puss o Kram ses på stan !

2009-01-16 @ 21:23:30
Postat av: Linda...

Ja williams finger slutade blöda=). Visst blev det en pizza...caprisosa med mild kebabsås:)gott i mitt tycke.



Tack för att du tyckte min lägenhet var fin trots allt julpynt på köksbordet=)



Kram

/Linda

2009-01-16 @ 23:09:22
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0