Suck...

Jag blir så trött!!!Här har jag trott att jag jobbar kväll imorgon tisdag.Så får hittar jag äntligen mitt schema bland alla andra papper. Då visar det sig att jag jobbar 7-16 imorgon=(Men ska se om jag inte kan få byta och jobba kväll istället! Så skönt att få sova lite på morgonen...

Ser att det är en hel del som är nyfikna och är inne och läser...Jätte roligt att veta att ni e intresserade av att veta vad jag gör/gjort och om mina tankar. Kram på er alla. Nu ska jag ut i kylan och gå till jobbet.

kramar i mängder
Linda




Kommentarer
Postat av: jennie

Ja visst! Följer din blogg med ett leende på läpparna ;)

2009-01-05 @ 23:59:17
Postat av: Linda..

Vad kul att du gör det Jennie.Hoppas allt e toppen med er också



Kram Linda

2009-01-06 @ 09:13:06
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0