Te tanten=)

Hej hej alla underbara läsare...idag fick jag mitt nya smeknamn utan Victor!Tack så hemskt mycket för detta. Jag fick namnet te tanten...var han fick detta briljanta namn kan vi ta en annan gång.Men jag och Nina har kört tjejsnack med honom ikväll till slut höll han "nästan" för öronen...HAHA.

Vaknade idag av att jag knappt kunde sätta upp håret i en tofs!Hade en sån där fruktansvärd träningsvärk i bröstmusklerna,men samtidigt som det gjorde jävulusiskt ont kändes det skönt...jag fick lixom ett kvitto på att jag faktiskt har gjort något bra. Hoppas bara att det känns bättre imorgon.

 Imorgon blir det löpträning om vädret tillåter det. Annars kommer jag träna body pump. Sen på kvällen ska jag faktiskt gå och titta på en lägenhet. satt här en kväll och var allmänt uttråkad och besökte då familjebostäders hemsida. Sökte då ett par lägenheter för skoj skull och har nu fått erbjudande om att gå och titta på en lägenhet i högsbo. Trodde aldrig att jag ens skulle komma på visning. Så nu står jag inför ett svårt val...OM jag nu får den...vill jag då egentligen flytta?Vet ju hur jobbigt det faktiskt är att packa ner och sen packa upp. Lägenheten som jag ska titta på är en 3a som jag redan har,men 20 kvm mindre, vilket säkert skulle betyda att mina vardagsrums möbler inte skulle få plats. Jag älskar ju mitt matsals bord. ja ja vi får se. Hur kul som helst att bara kika med.

Nu får det bli sängen och läsa lite innan jag släcker och säger god natt till mig själv

Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhh jag borde oxå träna.. Kasta vinglasen å strunta i pizzan på söndag em när jag inte orkar laga mat ;) Men men va f*n jag lever bara en gång och om gud (hihi) ville att min kropp skulle bli sån här så tackar jag honom för det HAHAHA... Nä då skämt om sido så ska jag ta tag i min kropp, säga åt DEN att sluta vara en sån soffpotatis, sluta tycka om "fittor å sås", inte äta mer än DEN behöver. DU måste röra på dig, det räcker inte att vi cyklar 100 m t o f jobbet varje dag...

Ha en underbar natt å dag vännen

2009-01-14 @ 01:04:35
Postat av: Linda...

haha...ja just det ja"fittor och sås"hade nästan glömt av att William sa det!Skönt att han nu har lärt sig säga pommes fritt...eller hur 17 det nu stavas!

Vad det gäller pizzan kan man ju tänka så här att tränar jag kan jag verkligen unna mig skräpmat oxå.Vinglasen kommer jag ALDRIG att slänga=)



Ha en fantastisk dag

Kramar om er

/Linda

2009-01-14 @ 06:36:36
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0