Trött...

Ja det kan man verkligen säga. Känner att gårdagen börjar göra sig til känna.Blev plötsligt så där paniktrött!Gör ju inte saken bättre att kl är 17:48 och jag slutar inte förens kl 21:15.Jag var ju ute och roade mig igår med goda vänner.TUSEN TACK FÖR EN KUL KVÄLL!!!Så vad vore bättre nu än att komma hem och duscha och lägga mig i sängen med min bok.LÄNGTAR!!!Imorgon måndag är jag ledig, ska bli  så skönt. Först har jag tänkt att ta mig bort till gymet,sen efter det åker jag och besöker min goa vän Helena som bor i kungälv. Ni förstår hur det kan gå...2 super pratglada tjejer kring ett bord! Nästan så att man borde spela in ett sådant samtal.Jag kommer att bli kvar där över natten. vi kände nämligen att vi har hur mycket som helst att prata om. Vilket gör det enklare att stanna kvar så man inte behöver tänka på bussar och dyligt. Nä nu får jag sätta igång att göra något innan jag skallar tangentbordet!Inte för att jag skulle göra det av frustration utan mer för att jag somnar sittandes.

Kommentarer
Postat av: Jossan

har vi samma arbetstider eller , jag är j ledig imon jag å! haha



ha de gött imon du ! Hälsa Kungälv ifrån mgi :P



Puss o kram hej på dig

2009-01-26 @ 00:14:26
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0