Trött...

Får man vara så här trött efter ett träningspass???Alla säger ju att man blir pigg av att träna!Ja imorgon går jag på det igen iaf=)Måste ligga i medans ork och viljan finns. Just nu e jag bara trött i ögonen...ska bli kul att känna hur mina armar känns imorgon när jag vaknar. Imorgon kommer jag åka till gymet och bara ta det lite lugnt. Har lovat mig själv att träna 3ggr/V. Så det får bli ons,tors,fre denna veckan då jag jobbar hela helgen. Nu har jag och William kommit hem från min syster. Vi blev bjudna på middag där. Marcus ville att vi skulle komma dit för barnen hade sååååååå tråkigt. Fick en liten nostalagi tripp då vi tittade på film från julen 03. Det ända jag tittade på var min fina gravida mage....åhhhh vad jag saknar den!Låter kanske sjukt,men jag älskade att vara gravid! Hoppas, hoppas, hoppas jag får uppleva den lyckan någon gång framöver. Nu ska jag hänga tvätt och bädda rent i min säng...finns inget skönare än att gå och lägga sig i en nybäddad säng

kramar på er alla där ute
Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej



Kommer du ha lite modeblogg också, visa upp vad du har på dig och så,skulle vara roligt:-)

2009-01-08 @ 08:10:44
Postat av: Linda...

Hej Anna...

Kul inlägg. Jag har faktiskt inte tänkt så långt,men kanske...Mode e ju alltid kul.

Ha det gott

Linda

2009-01-08 @ 08:30:22
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej:-)Tycker iallafall det är jätte kul att läsa din blogg om ditt liv

Kram

2009-01-08 @ 08:40:17
Postat av: Linda...

Hej Anna

Vad kul att du läser min blogg och även kommenterar.Jätte roligt...Min fråga är nu bara...känner vi varandra?

Kram

2009-01-08 @ 09:26:27
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, det gör vi tyvärr inte:-(Jag bor i sthlm

2009-01-08 @ 09:34:14
Postat av: Linda...

Åhhh...Sthlm!!Jag bara älskar den staden.Jag träffade faktiskt min sons pappa där,men han fick ta sitt pick och pack å komma ner till göteborg när jag blev gravid.Var väl för "hemma kär" då.

2009-01-08 @ 09:43:19
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det är underbart här:-)Fast jag gillar göteborg också och avenyn,har du varit på det nya stället Push på avenyn?

2009-01-08 @ 09:49:09
Postat av: Linda...

Ja jag har varit där ett par ggr.Men då har det varit lite för mycket"småfolk"

Har du också en blogg?

2009-01-08 @ 09:53:55
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, jag har inte det tyvärr,men kanske ska börja med en,vet inte vad jag ska skriva bara:-(

2009-01-08 @ 09:55:43
Postat av: Linda...

Tack så mycket för den komplimangen!

Ja jag hoppas att jag lever upp till det iaf.Man försöker se positivt på saker och ting. Och inte gräva ner sig när man får motgångar.Skaka av sig och gå vidare e mitt motto!

2009-01-08 @ 10:03:44
Postat av: victor

Vill bara lägga en liten kommentar i din nya blogg och säga att jag e imponerad av din vilja och målmedvetenhet ;)

Kul att du verkligen tar tag i ditt nyårlöfte,

sen vill jag såklart även passa på att säga att du har en bra blogg på g, du är nog en bloggare trots allt!

2009-01-08 @ 18:11:57
Postat av: Linda...

Tack Victor. jag har fått höa ett par ggr att jag e otroligt envis...kanske stämmer det trots allt=)



Kram Linda

2009-01-08 @ 21:25:31
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0