Tröttsamt!

Visst är det tröttsamt att vakna innan klockan ringer?Jag hade ställt mobilen på 05:30,men vad händer...jo jag vaknar en timma innan och kan verkligen inte somna om.Ligger där och vänder och vrider på mig som aldrig förr. När jag sen förstod att det var lönlöst att försöka somna om  började jag rabbla det jag ska säga i dag på presentatioen.Sen var det bara att gå upp och sätta på morgonkaffet och ta fram bröd ur frysen. Jag hade även fått ett trevligt sms inatt som jag läste samtidigt som jag drog mig ur varma sängen. För visst är det mysigt att få sms som ger än ett leende på morgonen?Nu är klockan 05:30 och det är dax att hoppa in i duschen och göra mig iordning innan jag ska väcka lilla William.

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vakna innan klockan ringer är nog det värsta och mest tröttsamma som finn, speciellt när man inte kan somna om.. :(

Och det där med sms håller jag med om. Då kan man bli glad för en hel dag :)



Kram



Just de .. nu måste du skriva om hur presentationen gick ! :)

2009-01-29 @ 08:34:26
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Linda du är så hemlighetsfull...vem är han? ;)

Kram från Frida

2009-01-29 @ 15:14:52
Postat av: Linda

Hej Frida

Vad e det som säger att det var en "han" som skickade sms:et ;)?



Kram

LInda

2009-01-29 @ 15:20:00
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nee det e sant!

2009-01-30 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0