underbart!

Idag bara gjorde jag det som varit en stor plåga för mig unde en längre tid!Jag snöra på mig löparskorna och begav mig ut på en 30 min löprunda!Jag blev så överraskad av mig själv att det kändes så bra. Ja jag brinner verkligen för min träning nu. Efter min fantastiska löprunda blev det lite sittups här hemma...Sen kom jag på min briljanta ide att lägga mig i ett varmt och skönt bad och läsa min bok. Kan det bli en bättre onsdag?Ja det e ju frågan...

Såg att idag kl 21 kommer en dokumentär om Lars Winnerbäck!Måste man ju bara kolla på. Han e ju en fantastiskt bra artist. Var och kollade på honom förra sommaren när han entrade scenen på slottskogsvallen!grym kväll han bjöd på!Kanske skulle man ta en liten nostalagi kväll ikväll och lyssna på honom.

Skulle ju kollat på lägenhet idag,men helt ärligt orkar jag inte det. Nä blir nog soffmys idag. Om man inte får en frågan om annat;)E man barnledig kan man ju göra spontansaker!

Må så gott ni alla som läser...Det gör jag iaf=)

Kramar i mängder
/Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej



Va roligt att du mår så bra:-)Tänker på dig,Kram

2009-01-14 @ 19:58:51
Postat av: Anonym

Hej Anna

jag tycker det e så jätte kul att du e inne och följer min blogg.Ja jag mår verkligen jätte bra nu när jag kommit igång med min träning som jag haft på vila i 5 år...låter kanske otroligt,men det e sant.Jag har hittat lösningar och motivationen som gör det möjligt för mig att träna fast jag har barn,e ensamstående och jobbar 100%. just ju e William hos sin pappa vilket gjorde att jag kunde köra en spontan löprunda,men annars har dom ju barnpassning på det gymmet som jag tränar på. Och William bara älskar att få leka där.



Må så gott

/Linda

2009-01-14 @ 20:06:49
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är riktigt duktig med all träning. Fortsätt så :)

2009-01-14 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0