Lördag=)

God morgon alla nära och alla kära:) Idag är det lördag. Fick precis sms av syster min som undrade om jag och William var sugen på att hänga med till oxsjön och grilla,fika och leka. Det kan man ju inte tacka nej till.Det är ju bara för härligt att komma ut i naturen. Vädret tillåter ju dessutom ute aktivitet idag.Man skulle ju nästan ta med sig träningskläder och springa en sväng innan man åker hem. Det blir ju ingen träning idag annars...Ja men där kom jag ju på en jätte bra ide:)Sicken idespruta jag är.

Det börjar närma sig den 28januari vilket får mig att må illa! vi har under ett årstid jobbat med ett genombrotts projekt  på jobbet som ska redovisas inför 300 personer på bergakungen. Jag blir ju skakig i knäna av bara tanken. tycker inte alls om det där med att prata inför en massa människor.Men men det är väl som allt annat...bara att bita ihop.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe som snart kallnar om jag inte börjar dricka det.

Ha en alldeles fantastisk dag idag.

Kramar
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker absolut att ni ska hänga med dom! Låter som en helmysig dag ju, blir nästan lite avundsjuk själv här nu.

Glöm inte träningskläderna ;)

Ha en bra dag du/ni med

Kramar

2009-01-17 @ 10:37:13
Postat av: Linda

Ja det var jätte mysigt,men KALLT!Blev faktiskt ingen träning...hade frusigt ihjäl om jag skulle börjat byta om ute!Nu blir det varmt bad så man tinar upp lite



/Linda

2009-01-17 @ 15:17:25
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0