Utvilad=)

Vaknade idag runt nio tiden och kännde mig så utvilad trots att jag vaknat ett par gånger utav att jag drömt mardrömmar. Kommer dessvärre inte ihåg alla,men en kommer jag ihåg och då satt jag i en båt och fick se en orm komma simmandes...jätte läskigt då jag fick panik och hoppade i istället för att sitta kvar i båten. När jag sen försöker simma in mot land dyker ormrackaren ner och jag började sparka...då vaknade jag!Phu det var en dröm. Tillsaken hör att jag har världens ormfobi!Förstår inte hur man kan ha dessa läskiga djur hemma som husdjur.Det var inte jätte längesen jag kunde börja titta på tv när dom visade ormar.Nä nog om detta. Idag är det måndag och jag ska jobba kvällen idag. Jobbar kväll imon med så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon med.Det bästa av allt e att huset e städat så det är bara att ha linda kvalitetstid fram till kl 14 då jag börjar jobba.


igår hände föresten en rätt kul grej. jag och William slutförde vårat städ. Jag dammsög och han tvättade golven. Sen började han hoppa och greja i soffan.slutade med att han tog två kuddar och la sig på golvet. Jag trodde att han fortsatte sin lek där,men till min stora förvåning hade han somnat på vardagsrums golvet under soffbordet!Ska lägga in en bild så ni får se hur sött han sover där. Kanske lika bra att flytta till mindre då han ändå verkar nöja sig med att antingen sova i min säng eller på golvet...hahaha. Det är ju väldigt sällan som han dessutom leker på sitt rum.

Till alla som tänkt bege sig ut idag...glöm förgudsskull inte långkalsonger, mössa och vantar!!!Själv får jag ta mig en promenad till jobbet då det verkar vara jätte halt ute!Det e ju trots allt -7 ute...burr

Puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0