Vad händer ikväll?

Snart var även denna veckan slut. Skönt att helgen går fort när man måste jobba.Imorgon måndag är jag ledig...Underbart att få lite sovmorgon innan jag ska hämta William på dagis. Imorgon är det träning igen.Längtar faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Så härligt att äntligen fått tummen ur och komma igång. känner mig redan piggare.Visst är jag trött på kvällen,men det är en annan sorts trötthet. Skulle kunna förklara den som "gott trött".Man e inte helt utslagen när kl är 21vilket jag annars har varit. Det är t.o.m lättare att komma upp på morgonen, och det är inte fy skam.Ikväll när jag kommer hem hoppas jag på en sån där skön söndag med kanske en bra söndags film. såg reklam på någon film som kommer idag...kommer dessvärre inte ihåg vad den heter. Men det var någon som gick rakt in i en glasruta. Jag och min fruktansvärt tråkiga humor bröt ju så klart ihop fullständigt! Kom  nämligen och tänka på en gång när jag var på Frölunda torg och ser en dam göra precis samma sak. Det som var jobbigt den gången var att då gick jag ensam. kunde ju lixom inte börja gapskratta när jag går själv. Så det blev till att bita mig i läppen och försöka tänka på något helt annat. Det var inte lätt vill jag lova.

jag har en skön känsla i kroppen idag att tiden kommer springa iväg. Har ju redan varit på jobbet i 4 timmar och det har bara rusat iväg. Nu e det ju bara 8 timmar kvar innan jag får gå hem=)

Ha en skön söndag
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0