Visst är det underbart?!!

Visst är det helt fantastiskt underbart när man på söndagen e så där jätte trött att man bara somnar på soffan?Jag är inte helt färdig för att jag varit ute och festat,utan jag e helt färdig för att denna helgen har gått i goda vänners tecken. Började med fredagen när Jessica och Johan var över och vi åt mat. Lördagen bjöd på korvgrillning i sisjön och sen middag här hemma hos mig. Idag söndag har jag och William varit med syster och barn hemma hos hennse arbetskamrat och ätit lunch. Vi kom väl hem runt 16 tiden och har sen dess bara slappat framför tvn och ätit midda. Slutade med att både jag och william somnade på soffan. Så nu blir det projekt få av William kläderna utan att han vaknar. Och sen bära in han i sängen.

Ledig imorgon och vad ska man då hitta på?Kanske ta tag i rensa klädkammare? Ja för då vet jag ju att jag har att göra ett par timmar. Ni vet en klädkammare som man snabbt och lätt kan stuva undan saker och bara stänga dörren. Ja efter 4 år som jag har bott här e det inte längre en klädkammare utan mer ett förråd. Suck blir trött av att bara tänka tanken på att göra det! Men jag säger så här att om jag tar tag i projektet så kommer jag lägga ut en före och efter bild så förstår ni att jag drar mig från att börja.

Söndag innebär ju oxå söndagsfilm. Vad som kommer idag har jag ingen större koll på. Men jag brukar ju inte jätte ofta hålla mig vaken genom hela filmen=) Ja jag bara älskar att somna på soffan. Det vet ju ni som känner mig. Jag var i ett förhållande..(usch...kom just på att snart har jag varit singel i ett år)då fick jag tillslut inte ligga ner när vi skulle kolla på film...HAHA. Han tyckte det var så tråkigt att jag ALDRIG kunde hålla mig vaken. Jag e som en såndär docka som blundar när man lägger dom ner!

Nu ska jag ta hand om min lilla kille så att han får sova gott i sin säng. Och jag sen ska slö titta på vad tvn har att erbjuda.

Puss och kram
/LInda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Helgen går fort när man har saker att göra , Låter som att din helg bara flög förbi :) men en trevlig helg låter det som ,

sköt om dig kramar

2009-01-20 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0