WOW!

Idag skulle jag ju åkt till kungälv,men blev dessvärre inställt. Fick ett sms av heidi som undrade om jag ville bjuda på en kopp kaffe...sagt och gjort. hon kom hit, vi drack kaffe och snackade en massa skit... Ordet killar kommer ju alltid upp. Vem träffar du...hur går det osv...hon är ju förlovad sen en massa år tillbaka så det var mest jag som fick frågor.Men hur trevligt som helst. Sen frågade hon hur det gick  med min klädkammare. Jag sa att det var ett projekt för sig själv...hon kollade in och helt plötsligt var hela mitt sovrum belamrat av MASSA grejer!
Hon gick fullkomligt lös på allt jag hade där inne. Så nu har jag fått ett dressing room=) Me like!
Bara speglar som fattas.Det jobbiga är att jag slängt ca 6-7 par skor! Men har fortfarande för många...men jag älskar skor och så e det!

Man hittar ju alltid en massa saker när man rensar...Williams kläder från när han var pytte liten...sen hittade jag även ett kort och dikt från Williams pappa andreas. Minns knappt när jag fått det från honom men jag lägger upp en bild på det sen,men dikten kan jag skriva då den inte syns på fotot

Vaknade upp brevid dig,dina armar omfamnar mig mitt huvud
 på ditt bröst,
din andedräkt snuddar vid min hud. Jag kysser ditt öra, din panna..*Snälla be mig- så lovar jag att stanna.. För varje djupt andetag hör jag dina hjärtslag..Jag vill vakna upp med dig, varje dag...

Visst va det fint?

Skönt att ha den relation idag som jag har med Andreas...Ja han e min bästa killkompis för er som undrar!!! Finns nog ingen som vet så mycket om mig som han gör.

Kram
/Linda



Kommentarer
Postat av: Jossan

Va söt dikt!

Man blir ju jätteglad när man får en sån fin dikt

Tur att ni kan vara vänner tycker jag.

Precis som mamma och Kurt är...eller menar var.



Kul att du fått lite ordning i din klädkammare nu, är glad för din skull



Kram kram

2009-01-26 @ 21:43:28
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

mmm R.I.P kurt!

Klart att det är bra om man kan vara god vän med sitt ex...så bra för barnet/barnen



/Linda

2009-01-26 @ 21:47:50
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: josefin

ja skor är underbart har verkligen för många.. ler*

2009-01-27 @ 08:40:57
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0