Så var det dax igen

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Så nu tycker jag allt att det är hög tid att uppdatera. Veckan har innehållt en massa. Lekplatser har besökts. 2 läkarbesök då min fot inte ville bli bättre. Men nu efter igår är den trots allt bättre. Blev faktiskt succe att stappla  runt i högklackisar då jag ändå alltid gått på tårna med den onda foten.

Andreas hade fest igår. Jag hade kanon kväll...Tack Andreas. Kvällen startade hemma hos mig med att dricka rosevin..mums. Söta Heidi och carro var här. In i en taxi för att fortsätta festen i majorna. Kan tillägga att vi åkte med världens suraste taxi chaffis. Charmkurs på honom och han skulle vara betydligt trevligare att åka med...NEJ ingen dricks till han inte. Väl hemma hos Andreas möttes vi av ett stekos av dess like. Där står Alex i egen hög person och steker pytt i panna. Jonny ligger och sover. Ja det tar på krafterna när man börjar komma upp i åldern;)

Sen var det dax att öppna första cidern..många blev det, men humöret på mig var på topp. Och idag inte alls bakis...det gillar Linda. Att man är trött får man ju räkna med.

Funderar på om Andreas hade tema "girlsnight" igår...hahaha. Bara massa tjejer! Fanns inte många raggnings objekt där inte.

Kvällen/natten fortsatte sen på lounge(s),men blev inte långvarig där innan jag tog mitt förnuft till fånga faktiskt insåg att nu var det dax att sussa kudde:)

Idag söndag har bestått av sova/slappa i soffan...skönt med riktiga slapp dagar. William har varit i Borås djurpark med mormor och morfar. Fick hem honom kl 17:15.

Visste ni föresten att Mc donalds har börjat med hemkörning...tro mig. Jag fick det idag;)

Nu ska jag gosa med mitt hjärta...

Ha en fortsatt skön söndag
Kram
Linda

Jag med mina söta tjejer:)


Alex med 2 söta barn

Daniel

Jag och Jonny

Jag och Heidi...löööw joooo

Vi fick tillåtelse att skriva på väggen...kul:)


He he

Delar av sällskapet

Ser ut som att jonny har jävelskap på gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0