1 juni

Måndag och ny vecka...nedräkning har börjat. Snart går jag på semester, vilket ska bli underbart! Pratade med Williams pappa idag om skara sommarland. Ev kommer vi att ta en tripp dit någon dag under semestern. Har kollat lite priser och till min förvåning vart det inte speciellt dyrt. Det roliga är att vi ska samsas om 12 kvadrat! haha...kan bli intressant:) Nä då det ska nog gå bra.

Dagen har verkligen rusat iväg idag. Har t.o.m gjort en hel galen grej! Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet 2010! Det ni...gäller att vara ute i god tid=)

Snabbt hem efter jobbet för att laga mat. Var hungrig som en varg då jag inte hann äta någon riktig frukost idag. Det blev iaf en super god, snabb pasta med kyckling. Om den e så nyttig vet jag ej, men måste endå dela med mig av denna snabblagade super goda rätt


Detta behövs:
Färsk pasta
Cocktail tomater
Färsk riven parmesan
Bladspenat
Ruccola
Olivolja
MUMS!





Färdiga resultatet:)
(Kycklingen är någon slags kebab kyckling då William tyckte den såg god ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0