EMD och Liseberg

Var ju för en vecka sedan på Liseberg för att lyssna på Williams favorit grupp EMD. Han vann dessutom på Daim hjulet den lilla rackaren. Slog sin mamma med ett nummer:) Han fick dessutom med mig i en tur med slänggungorna, vilket resulterade till en mycket åksjuk mamma. Jag fixar inte riktigt det med att gunga och dessutom snurra runt, runt,runt! Hade en ansiktsfärg som skiftade i allt från normalfärg, lite blek som snart skulle övergå till grön...Uscha!

Nu saknar jag min stjärna...men imon kommer han hem och då ska vi ha ett stort KRAMKALAS!

Saknar dig...
Kram mamma

William med sin Daim vinst


William fick äntligen se sina idoler!

Någonstans där framme hoppar killarna Erik,Mattias och Danny runt...tro mig! Danny är ung,men ack så snygg;)



Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Ja han saknar dig kan jag lova.. :)

2009-06-09 @ 13:23:37
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0