Glömde en kul händelse...

När jag och Heidi sitter på lilla london händer något som fick oss att skratta...ja jag skulle tro hela kvällen! Jag beställer in ett glas rose och Heidi ett glas rött...vad händer...jo mitt glas rose hamnar rakt i brallan på killen som sitter alldeles brevid oss...Det roliga med hela händelsen är att dom precis skulle gå till ullevi för att lyssna på AC/DC! haha...ja så kan det gå när man inte håller armarna i styr;)
Måste ju tillägga att det var INTE mitt fel...utan servitören som tappade balansen med brickan:)

Syns kanske inte jätte väl hur blöt han blev...men tro mig! Han var sjöblöt! Haha
sorry vad du nu hette, det var ju inte mitt fel. men tyckte absolut att du skulle få en öl som kompensation för ditt blöta tillstånd:)Jag hade köpt en öl direkt om det var mitt fel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0