Nu är det äntligen klippt!

Ja så sant som är sagt! Har under en längre tid försökt få William till frisören. Idag blev det äntligen gjort, tyvärr med  massa tårar. kände mig jätte elak...men tro mig! Det behövdes verkligen klippas nu. Han sa att det gjorde ont när hon klippte håret OCH att det killades när håret föll ner. Allt var fel, men tror nog att allt handlade om att han var super trött.

Mindre än 2 veckor kvar tills vi är i turkiet och gottar oss i solen;)!


Inte glad...

nu börjar humöret bli lite bättre...


Hann ej få en bild vaken...men visst blev det en skillnad?


Nu ska jag njuta av kvällen
Puss & kram
Linda


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Bra jobbat William.. Så fin du är :) Bra Jobbat Linda får jag väl säga med ...

2009-06-16 @ 08:23:55
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du andreas...det var ingen lätt match vill jag lova! Men nu har han en fin pojkfrisyr iaf=)

2009-06-16 @ 09:43:11
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0