Slottis och grill:)

Nu har dagen D kommit. Vi är några på mitt jobb som har planerat för grill och brännboll i slottskogen. Jag har som en tok följt SMHI hela veckan för att se vad det ska vara för väder. Kan ju undra hur dom gör för att förutspå vädret 5 dagar i förväg. Det har nämligen resulterat till regn, sol,regn,sol,regn, men imorse när jag steg upp fanns inte ett moln på himlen:)Underbart!

Idag kommer det iaf att finnas lax på min grill...MUMS! Sen till det tänkte jag göra ett foliepaket med broccoli,blomkål,lök,champinjoner,paprika lite olivolja och kryddor.kan inte säga annat än att det är super gott!

Jag är ju ledig idag vilket alltid innefattar samma sak...STÄDA! jag jobbar ju till helgen och då är det skönt att ha det nystädat och fräscht här hemma. Får ju besök idag av Maria som ska komma förbi innan vi drar till slottis:)Inte kul om det ligger kläder och små dammtroll överallt då. Har sett att det är fler små dammtroll nu än förra året. All denna pollen som flyger in. Blir fullkomligt galen på det! Men en sväng med trasan och snabeldraken är det en lätt match. Jag kommer susa fram som värsta ghostbuster. Kommer ni ihåg den serien föresten...Kan fortfarande komma på mig nynna till den sången...haha

Nä om jag ska få något gjort här hemma idag blir det nu till att sätta igång. Hörde att min maskin med massa tvätt var klar nu med. Bara till att lägga på städsmilet och gilla läget

Ha en fantastiskt bra dag
Kramar om er
Linda

Kommentarer
Postat av: Magic

Ha en trevlig dag :-)

2009-06-04 @ 12:54:55
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ååå vilken tur för din snabeldrake som får ta hand om dina små dammtroll ;) Hemma hos mig tampas vi just nu med dammelefanterna, de du! Hoppas ni får en trvlig kväll. Var rädd om dig.

Kram

2009-06-05 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0