Spontan shopping:)

Hej hej...ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera här på bloggen,men ska försöka bli bättre på det. Iaf dagen kunde börjat bättre idag. Var super måndags trött, sovit uselt. Kom till jobbet med känslan att kudden fortfarande satt kvar mot kinden. Dagen rullade på rätt bra ändå trots min sjuka trötthet. Hem för att lägga mig en stund på soffan...finns det något bättre? Sen hem till mor och far för att äta midda och sen vidare till passcentralen för att hämta mitt färdiga pass(jag åker ju snart;)!)

Sen trodde jag att vi skulle hem,men det slutade med att jag stod och provade löparskor:) Hela shoppingen slutade med att jag fått inhandlat nya löparkläder! Så imon är det jag som ska bege mig ut i skatås löpar spår. Skönt att komma igång. Är det försent för att komma i bikinin tro? Kanske ska lägga mig i hårdträning och bli av med mina skavanker...?

Nu blir det slapp i soffan

Puss & kram
Linda



Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

När du köpt så dyra kläder måste du börja springa :)

2009-06-09 @ 08:28:14
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

haha...ja jag vet! Ska dessutom springa midnattsloppet den 22 augusti. måtte dessa skor vara av märke racer!

2009-06-09 @ 10:34:32
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0