60 års kalas:)

visst är det så...min syster och svåger fyller båda 30 år i år. Vad passar då bättre än att vi alla åker utomlands ihop. Det blir alltså jag,william,mamma,pappa,syrran och hennes man och deras två barn. Hela familjen åker den 28 juni till turkiet och bor på ett all inclusive  hotell. Hoppas bara man har karaktär att hålla in på allt gott. Annars kommer man nog lägga på sig ett extra kilo eller två. Så om allt går vägen med semester önskemål kommer jag i år att ha 5 veckor! WOW!!!Så underbart fantastiskt härligt. Börja hela sommaren och vara brun...eller ja solbränd iaf. Har kanske inte förmågan att bli riktigt choklad brun då jag är ljus i hyn och fräknig.Riktigt kul nu att ha något roligt att se fram emot.
Ha det jätte gott
Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

men ååh va mysigt det låter ! hoppas att det gåt vägen för er :)

kramar

2009-03-09 @ 18:23:01
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0