Dagen som varit...

Idag har väl egentligen inte hänt så mycket...jobbat,handlat,hämtat william på dagis,hem laga mat samtidigt som jag städat. Det gäller att vara effektiv. Imorgon torsdag är jag ledig då jag ska jobba helgen. Så min tanke med att städa ikväll var att då slipper jag det imorgon och kan bara ha det gott. Kanske kan jag och William hitta på något roligt istället! Var inne i en sko affär idag...hahah. Har sett ett till par skor som jag vill ha. Ska suga lite på karamellen. Vem vet...kanske sticker iväg imon och köper dom ;)Nu e det bad och kvällsrutiner för lilleman. Ha det gott...
Kramar
Linda


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja, men Linda man kan ha hur många skor som helst vet du la =)

2009-03-04 @ 19:36:35
Postat av: Linda

Ja precis!!!Sen måste jag ju köpa upp lika antal vi slängde när vi sist rensade!!!

2009-03-04 @ 19:40:08
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0