Effektiv dag...

Precis vad jag har varit. lämnade William på dagis kl 10. Snabbt hem för att städa och tvätta. Skönt med ledig dag mitt i veckan där man får gjort en massa innan helgen. Jag har visserligen inte tid att städa innan lördag då jag jobbar kväll imorgon tors och dag på fre. Sen efter jobbet ska jag iväg och handla inför Williams barnkalas. Ska bli så mysigt med 12 utklädda barn nu på lördag...kommer väl bli 8 spiderman och 4 princessor...hahaha. Frågade faktiskt William idag vad han ville bjuda på för mat. Då svarade han med fisk,potatis och god sås...hmm frågan är om det går hem hos dom andra barnen., Får nog försöka få in han på ett annat spår.

Har idag efter mitt städande varit och köpt födelsedags present åt Williams kusin...dom fyller år på samma dag. Så det blir en massa kalasande i helgen. Jag blev så nöjd med mitt köp.

Hade ju bjudit hem mig till min goda vän på våfflor idag.. Så när jag kommer dit står maten på bordet och det var bara att sätta sig. Hennes man hade dessutom tagit med sig William hem efter dagis så att wille och deras dotter kunde leka och jag göra mina ärenden. Sådana vänner växer verkligen inte på träd! Ni är guld värda!

Nu sitter William i badet och ska strax upp för att äta kvällsmat och sen bums i bingen...Vad ska jag då hitta på? något bra på tv kanske? Föreslå nu bara inte hockeyn...mycket roligare att se det live. Ja ja...jag brukar alltid kunna sysselsätta mig på ett eller annat vis.
Ha en skön kväll
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0