efter regn kommer solsken?!!

Idag har jag varit ledig,men ack så trött...känns som jag velat sova hela dagen. Både jag och William slumrade till här ikväll på soffan efter middagen. Så nu sover han gott i sin säng efter att jag fått bära in han. känner att snart e det slut somnat för honom på soffan. Han blir ju inte lättare direkt. Imorgon tisdag är det dax för begravning...suck så jobbigt. Kanske kommer allt bara kännas lättare efter det...ja vad vet jag. Inget kul med begravningar iaf.Nu vill jag ha värme och vår! Vädret idag har jag inte riktigt förstott mig på ...sol,regn,molnigt,sol igen och sen skuren från hell!!!Inte bara vädret som verkar förvirrat!Nä nu blir det vika tvätt,plocka ur diskmaskinen och sen gotta ner sig i soffan. Ska verkligen försöka komma i säng i tid ikväll. 
Ha det gott alla
Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0