Fullspäckad lördag

Nu äntligen har lugnet innfunnit sig i min kropp. Lördagen innehöll som sagt en massa trevligheter. Jag hade fått ett mail av  Andreas om att Studio world skulle komma till stora teatern. Man kunde då anmäla sitt intresse om att få bli sminkad och ta massa bilder. Jag och Heidi nappade såklart på detta då både jag och hon skulle gå ut på lördagen,men på olika håll. Snabbt dit och sminkas och fotas för att sen ännu snabbare hoppa in i taxin för att hem och hämta partyväskan för att återigen sticka iväg. Nu var det så att min syster hade som en kul grej styrt upp en liten överraskning för sin man med lite olika aktiviteter så som bowling, äta på den lilla feta på magasinsgatan och sen ut i disco mörkret och fullkomöigt dansa loss...ja tro mig. Fanns ingen i vårt sällskap på 11 pers som tog det lugnt! Alla var helt galna. Men SÅÅÅ kul vi hade. Idag när jag slog upp mina bruna ögon hade jag nästan en "nära döden upplevelse"!!!Sån uppförsbacke ingen kan ana!Bara att sätta på kaffe för att sen inta filt och soffa och små titta på tv:n med ett öga. Jag och Heidi hann aldrig aldrig titta på bilderna igår då tiden drog iväg för mycket. Så idag vid 15 tiden fick vi äntligen se dom...Vi passade även på att äta en välbehövlig sen mlunch på kebab house. Ja det var precis vad min mage och kropp behövde.
Ikväll blir det bäck om jag orkar hålla mig vaken tillsdess...ja det återstår att se.
Ha det gott alla
Linda










Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Ja du är hopplös att prata med när du kör.. Stubinen är inte lång heller :)

2009-03-23 @ 08:51:49
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: marie-louise

bilderna är så fina!Synd att vi inte kunde vara med i lördags.Hörde ju ifrån syrran att det var en höjdare.Kram på dig!

2009-03-23 @ 12:25:42
Postat av: Linda

Tack så mycket marie-louise!

Ja det var verkligen jätte synd att ni inte kunde vara med,men det kommer väl fler tillfällen?

Kram på dig med

/Linda

2009-03-23 @ 18:08:02
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Alla bilder var verkligen JÄTTE fina!

Du gör dig bra på bild tycker jag :)

Kramar

2009-03-23 @ 20:43:16
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Kruth Bruhn

Awh, vilka bilder..

2009-03-23 @ 23:40:53
Postat av: Emma

snygg den svarta klänningen var=)!

2009-03-28 @ 09:53:16
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0